недеља, 11. новембар 2012.

''Život'' priča by AT

Na Glasnikovom Konkursu za najbolju kratku priču ove godine osvojio sam 4. mesto.Tema je bila Knjiga.Vrlo brzo sam osmislio koncept i napisao je u dahu.Priča je iskrena, govori baš o mom životu i jako sam ponosan na nju.Još u osnovnoj i srednjoj školi sam voleo da pišem pismene zadatke na časovima srpskog jezika.Pogotovu sam uvek iščekivao da svoj sastav čitam pred celim razredom!

Ovoga puta je knjiga i objavljena u Knjigi, promocija je bila na ovogodišnjem Sajmu knjiga u Beogradui tom prilikom sam potpisivao sveže odštampanu knjigu. Lep osećaj.

Knjiga je odlično dizajnirana, sjajan izbor kartona sa rebrastom teksturom za korice, krasna tipografija a pritom je cena i više nego povoljna (negde oko 300 dinara). U njoj se nalaze nagrađene i odabrane priče sa konkursa.








 KNJIGA

9 praznih strana i počinje priča.
Kockice, puzle, pasulj koji ne volim.
Školaska torba, divan bukvar i zelena peronica na mačke.
Nema svega duplo iako nas je dvoje.
Mi delimo i vokmen.
Nema struje, sveće se pale i gori lampica na vokmenu.
Noć je. Žuta kugla. Kao da je sunce. Vidi se kroz prozor.
Jutro, žuti auto sa folijom umesto stakla.
9 strana prazno.
Počinjemo ponovo.
Imamo jastuke.
Znam šta sam.
Škola, puno ljudi.
Znam šta sam.
Bole me stranice prazne.
Znam šta sam, krijem.
Škola se nastavlja.
Proteza. Ispravljanje.
Smeju mi se.
Rastem.
Znam šta sam, krijem.
Smejem se.
Pune se stranice životom.
Bole stranice, krijem ih.
Fakultet, selim se.
9 novih prijatelja.
Nove pouke, nove strane.
Belo na auto-putu.
Svi smo živi.
Preteške su strane.
9 razloga da krijem.
Ne mogu više, prelazim na stvar.
Priznajem, otkrivam, čitam.
Okreću se, ostavljaju me.
Gledam se, u, gledam.
9 odsjaja.
Priznajem, ne krijem šta sam.
Oh, koliko je lepše podglavlje!
Lepo je, lepo.
Smejao sam se.
Sada se smejem stvarno.
Dišem ovu stranicu.
Jako.
Sutra je nova! Nova me čeka.
Šta je život ako nije knjiga?
...da je ispunim?
Da ne krijem strane!
Da ne budu teške.
Da budu moje.


Ušuškan u porodičnoj atmosferi,
AT
-----------------------------
Aleksandar Topić


Нема коментара:

Постави коментар