петак, 14. септембар 2012.

My Favourite Photos by AT

Predstavljam trenutni presek mojih omiljenih fotografija. 

Trenutno je moj mozak uperen ka promociji BowTie leptir mašni, spremanju nove kolekcije PINJUNKY bedževa i finaliziranja saradnje na nekoliko projekata te je fotografija, moj veliki hobi i ogromna ljubav, 
trenutno na pauzi.
Ono što me trenutno zanima su modni editorijali i to je ono čime ću se baviti čim za to osetim pravi momenat (:
Kao dizajneru (više ne mogu da se ograničim samo na 'grafički') jako dobro mi dođe iskustvo u fotografiji jer u svakom momentu znam tačno šta želim i koju čar želim da ima fotografija.














Potpuno go,
AT

-----------------------------
Aleksandar Topić

1 коментар:

  1. blog, radovi, postovi, fotke su ti divni, i sve je tako divno i slatko graficki upakovano! samo tako nastavi :)

    ОдговориИзбриши