среда, 4. април 2012.

Play with LOMO by AT


Igra sa Lomo fotoaparatom Smena 8 donosi mnogo čarolije!

Prvo počinjem od samog iščekivanja dobijanja fotografija - fotografisanje, odnošenje filma na razvijanje pa iznenadjenje u koverti - svaku fotografiju vidiš prvi put!
Svaka fotografija je priča za sebe.

Ono što mene, kao igrača umetnosti, obasipa energijom su zrnatost, tragovi osvetljenog filma, duple ekspozicije koje se mogu dobiti na filmu, retro boje, atmosfera fotografija, sam čin fotografisanja pošto držeći stari fotoaparat u kožnoj futroli izaziva drugačiju percepciju poput toga da su inspiracija šporet ili luster...

Meni omiljene fotografije su fotografija Coca-Cola frižidera, drage Ane kako fotografiše, autoportret u ogledalu kaveza sa papagajem i fotografija koju je Ana fotografisala na kojoj sam ja (dupla ekspozicija).

Prevrnite tavane, okrenite brojeve telefona bake i deke i bacite se u potragu nekog starog fotoaparata!
Zabava je zagarantovana!

Smena 8 je nasledstvo od pokojnog dede.



















Sa crnom mašnom oko vrata,
AT
-----------------------------
Aleksandar Topić

Нема коментара:

Постави коментар